Gratis retour

Home » Contact » Verzending

Verzending: 

 

Er zijn meerdere opties om je bestelling thuis te ontvangen, je kunt kiezen voor: 

 

1. Brievenbusverzending met track and trace door POSTNL
Je bestelling wordt verzonden met brievenbusverzending. Je pakket kun je traceren via POSTNL. Je hoeft niet thuis te blijven voor je pakket, want het wordt door de brievenbus bij je thuis geleverd. Dit pakket is niet verzekerd.

 



2.Pakket verzending met DPD
Kies je voor extra zekerheid? Kies dan voor deze optie.

Kenmerken van deze methode:

  • Inclusief verzekering tot €520,- binnen Europa(vraag naar de voorwaarden of bekijken ze op de site van DPD)
  • Inclusief handtekening voor ontvangst
  • Zending wordt 1x aangeboden. Daarna wordt de zending bij een servicepunt geleverd en heb je 7  dagen de tijd om de zending hier af te halen

 

 

 

1. Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

Let op, omdat we ons best doen de bestellingen zo snel mogelijk te bewerken en te verzenden is annulering niet mogelijk.

2. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Je krijgt van ons magazijn een e-mail met een verzendbevestiging zo gauw de bestelling ons magazijn verlaat. Je bestelling wordt binnen 2-5werkdagen geleverd nadat je een verzendbevestiging van ons ontvangen hebt, indien je item in voorraad is.

3. Wanneer je je item retour wilt sturen, hoe doe je dat?

Je vindt alle informatie over het retourneren op deze pagina.

 

4. Order niet ontvangen

GELEVERD MAAR NIET ONTVANGEN

Al onze zendingen bevatten een track & trace nummer. Als de tracking informatie bevestigt dat het item is afgeleverd bij jouw besteladres maar je de bestelling niet hebt ontvangen, kun je contact opnemen met de vervoerder om dit probleem te onderzoeken. We kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor pakketten waar de tracking informatie vermeldt dat het pakket is geleverd bij jouw besteladres.